Biegaj bez względu na pogodę!

Biegaj bez względu na pogodę!

Lubisz biegać, ale warunki na zewnątrz skutecznie zniechęcają Cię do wyjścia z domu i zrobienia 5- czy 10-kilometrowej trasy? Zamiast szukać kolejnych wymówek, zacznij biegać bez wychodzenia na zewnątrz. Umożliwi Ci to profesjonalna bieżnia elektryczna. Dowiedz się, dlaczego warto w nią zainwestować i czemu nie warto przerywać treningu zimą.

Kilka sprzętów które umożliwią Ci trening bez wychodzenia z domu

Dziś, aby potrenować bieganie bez opuszczania budynku, wcale nie musisz wykupywać karnetu na siłownię – w końcu zimą nierzadko trudno jest się zmotywować nawet do tego, aby wybrać się do klubu fitness. Znacznie bardziej opłacalna jest inwestycja we własny sprzęt. Dobrej klasy bieżnia domowa kosztuje mniej niż myślisz, a pozwala Ci trenować:

  • bez względu na pogodę – nie musisz się obawiać wiatru, deszczu, oblodzonej i niebezpiecznej nawierzchni czy temperatury poniżej zera, a także często występującego zimą smogu,
  • bez względu na porę – bezpiecznie poćwiczysz także bardzo wczesnym rankiem, a nawet w środku nocy, jeśli najdzie Cię taka ochota.

Pozostaje więc tylko pytanie, jaki sprzęt wybrać. Ciekawym rozwiązaniem może być np. smart bieżnia Spokey AURIS, która sprawi, że nawet jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z bieganiem, z łatwością dopasujesz intensywność treningu. Dzieje się tak, ponieważ bieżnia elektryczna tego typu współpracuje z Twoim smartbandem, dzięki czemu dedykowana aplikacja na smartfona pozwala automatycznie ustalić optymalny rytm biegania – bezpieczny i przynoszący najlepsze rezultaty.

Tak nowoczesna bieżnia domowa, oferująca dodatkowo obsługę gestami (wystarczy machnąć ręką, aby urządzenie przyspieszyło lub zwolniło) oraz możliwość wirtualnego rywalizowania z innymi biegaczami, sprawi, że treningi będą przyjemne i zyskasz pełną motywację do odbywania kolejnych.

Systematyczne bieganie wzmacnia odporność

Gdy w Twoim domu zagości dobra bieżnia elektryczna, nie musisz przerywać treningów na okres zimowy. Zachowanie regularności jest istotne nie tylko ze względu na Twoją kondycję, ale także zdrowie. Systematyczne ćwiczenia – np. 2-3 razy w tygodniu, pozwolą Ci się cieszyć:

  • zdrowszym sercem – regularne ćwiczenia typu cardio wspomagają jego pracę,
  • wyższą odpornością organizmu – a co za tym idzie, zmniejsza się Twoja podatność na typowe przypadłości zimowe, a więc przeziębienia i podobne infekcje,
  • niższym poziomem stresu – aktywność fizyczna pozwoli Ci przepracować napięcia i problemy,
  • poprawić nastrój – regularny trening pomaga wyzwolić hormony szczęścia, co przekłada się na ogólne lepsze samopoczucie, nawet w pochmurne, ponure dni.

Wniosek? Zamiast rezygnować z biegania w złej pogodzie, uprawiaj ten sport w zaciszu własnego domu. Inwestycja w bieżnię zwróci Ci się bardzo szybko!

Artykuł przygotowany przez partnera serwisu 

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o